nedjelja, 24.02.2008. ♥

♥ Hrvatski izbor za pjesmu Eurovizije - Dora ´08. ...


Evo, konacno je i to iza nas...
Moram priznati da bas i nisam uzivala kako u pjesmama, tako ni u organizaciji cjelokupne Dore.
Osobno mislim kako su pjesme svake godine sve gore i gore. Pa sta je tim izvodacima i onima koji biraju koje ce se pjesme izvoditi??
Pjesma za Eurosong bi trebala imati barem logicni tekst i imati malo glazbu. Vecina pjesama s ovogodisnje Dore bila je blago receno katastrofa!! Svaka pjesma je imala srcedrapajucu melodiju, srcedrapajuci tekst, o scenskoj izvedbi... bolje da ni ne govorim! Svaka pjesma je bila na onu foru: jadna ja ne bila, koliko ga ja samo volim, a on debilna kretencina, gleda onu susjedu. Mene ni ne primjecuje!"
Jedva sam cekala da zavrsi i ta velika priredba (prije neka parada, ali ok)!

A voditelji...
Ok, slazem se treba svakako uvest nesto novo, ali brate one dvije voditeljice koje su skakutale okolo i radile gluposti... Dora je kako ozbiljna emisija sa svecanim studijom, a suvoditeljice su bile takva djeca i tako neozbiljne! Mislim da bi cak i moje dvije rodice od 6 i 4 godine odradile bolji posao. Svaka cast Dusku! On je meni zakon! Radi svoj posao kako treba, zabavnjak, ugodna osoba... Ok su i bile Nikolina Pisek i Lana. Taj dio Dore je bio svecan i ugodan, odisao je ozbiljnom atmosferom.

O pobjednickoj pjesmi necu pisati, samo cu reci da mi se uopce ne svida. Mozda je bila bolja Antonija Sola sa svojom pjesmom, svidjela mi se malo brza melodija, a ni tekst nije bio los...
Bilo kako bilo, "Dora zna najbolje"!



♥ 11:58 ♥ komentari (3) ♥ printHrvatski izbor za pjesmu Eurovizije - Dora ´08. ...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.